Loading color scheme

Dacă ai nevoie de informații rapide, mai jos vei găsi o listă cu cele mai frecvente întrebări pe care ni le adresează clienții. Ne străduim în permanență să vă oferim cea mai bună experiență pentru a lua cea mai bună decizie înainte de a achiziționa serviciile noastre. Click pe orice întrebare de mai jos pentru a vedea răspunsul.

Toate serviciile pot fi comandate pe o perioadă minimă de 1 lună. Toate comenzile pe o perioada de 1 an sau mai mare beneficiază de un discount de 16%. Pentru unele servicii achizitionate cu contract scris pe o perioadă mai mare decât perioada aplicabilă pe prima factura se aplică condiții preferențiale de configurare a serviciilor web comandate. Contactați-ne înainte de a plasa comanda pentru a afla mai multe.

Toate facturile pot fi achitate prin următoarele modalități de plată: transfer bancar de la orice bancă doriți, cu credit card emis in România prin MobilPay, cu credit card internațional prin Moneybookers, sau prin Paypal.

Serviciile de înregistrare domenii internaționale, găzduire web (web hosting), precum și cele de tip VPS / VDS se activează instant în momentul confirmării efectuării plății. Toate celelalte servicii care necesită intervenția unui operator uman (pentru instalare, configurare etc.) se activează într-un interval maxim de 2 zile lucrătoare.

Dacă nu sunteți mulțumit din orice motiv puteți cere ramburs în primele 10 zile pentru oricare serviciu cu activare automată. Serviciile de tip înregistrare domenii, certificate SSL, servere dedicate și colocare sunt nerambursabile.

NixServers este principalul operator aflat în TIER Data Center în Craiova, România, toate serverele active se aflâ în TIER Data Center. Serverele care deservesc funcții auxiliare serviciilor contractate precum și alte servere cu diverse alte roluri, precum cele de caching, sau servere de CDN, se află în diverse alte locații din lume. NixServers asigură continuitatea permanentă a serviciilor critice prin deținerea de echipamente redundante în alte două centre de date secundare, unul în România și unul în Italia.

Suportul tehnic este disponibil 24x7 prin intermediul tichetelor de suport și a sistemului de e-mail, precum și telefonic 09:00-18:00 la numărul 0755-SERVER (0755737837).

Pentru toate serviciile comandate oferim un SLA garantat lunar de 99,9%. Pentru depășirea SLA-ului oferim credit client ramburs în valoare de 1% din valoarea serviciului contractat pentru fiecare 0,5% SLA depășit până la o valoare totală de maxim 100% din valoarea serviciului contractat pe luna asupra căreia se aplică calculația.