Acest angajament de calitate (uptime garantat) vi se aplica Dumneavoastra in calitate de client al www.HostZilla.ro (HostZilla).
Termenul
uptime se refera la procentul dintr-o anumita luna, in care site-ul Dumneavoastra este disponibil pentru a fi accesat din afara retelei noastre.
Uptime-ul se masoara lunar de sistemele HostZilla de monitorizare.
Nivelul de garantare a disponibilitatii serviciilor este de 99.7%
HostZilla garanteaza conform prezentului document (SLA) o disponibilitate de 99.7% lunara a serviciilor contractate masurabila din exteriorul retelei noastre.
In cazul nerespectarii disponibilitatii garantate, HostZilla va credita contul clientului cu o valoare de returnare procentuala conform urmatoarei grile:
Uptime garantat |
Valoare de returnare |
99.7 - 100 % |
0 % |
98 % - 99.7 % |
5 % |
95 % - 97.9% |
10% |
90 % - 94.9 % |
30% |
89.9% sau mai putin |
100% |
Exceptii SLA
Conturile clientilor nu vor fi creditate conform acestui angajament de calitate, daca orice eroare respectiv nefunctionare serviciilor este cauzata sau generata de:
- Situatii de forta majora sau caz fortuit: razboaie, calamitati naturale, indisponibilitatea / intreruperea comunicatiilor, foc, virusi, hackeri, nefunctionarea corecta a unui software oferit de alta sursa ( scripturi gratuite, software de comert electronic sau procesator de plati online), flood, cutremure, embargouri, actiuni ale autoritatilor legale.
- Lucrari de intretinere anuntate sau in situatii critice, upgrade-uri ale serverelor.
- Probleme DNS care nu pot fi controlate de HostZilla.
- Orice probleme de acces ale clientului fara legatura cu reteaua HostZilla.
Creditarea conturilor se realizeaza in procente, raportate la taxele lunare recurente, constand in reduceri aplicate urmatoarelor facturi.